mandag den 15. oktober 2012

Lidt julekort


Vi havde designerscrap i Love2scrap i går. Det var bare så hyggeligt
Og jeg kom igang
med at lave julekort.
Har brugt de gamle, men stadig ret fine julepapirer


Samme papir, to forskellige forsider
og

sammen indmad

Et enkelt stempel og papiret bær det hele

Er den nye Movers & Shapers ikke bare fin :)) Det er den lille krans i hjørnet

Jeps der er ikke så meget pynt, prøver mig lidt med den enkelte stil, men bare rolig
der kommer også nogen min "sædvanlige" stil


Mette spurgte til mit forrige indlæg, hvordan jeg kunne få plads til så mange sider.
Det er lidt også lidt presset, men kunsten er ikke er bruge for meget høj pynt.
Jeg har brugt en helt del stempler og stickers

STI

2 kommentarer:

  1. Rigtig søde julekort og glæder mig til at se flere måske i STI stil... hi hi

    SvarSlet