mandag den 16. september 2013

New Yorker !


Jeg får ikke lavet så meget for tiden, 
har travlt med uddannelse i forbindelse med arbejdet.
Men forleden fik jeg øje på det her billede Emilie havde lagt på vores "skrivebord"
og blev bare SÅ inspireret



Det er taget i New York i påsken og hvis man ikke vidste bedre, 
kunne man tro de var indfødte :)
Papiret er fra en TH blok som jeg jo elsker.

Tror jeg har dem alle for man kan mixe og trixe med dem


Titlen er gamle Thicker


Tak for du hænger ved, trods det der er langt imellem indlæggene
Kh
STI

4 kommentarer:

  1. Lækkert og eksklusivt LO... og hænger skam stadig ved... fnis..

    SvarSlet
  2. Superfin ting du har fået lavet der(jeg synes ikke det ligner et LO) Ja de ser meget indfødte ud!

    SvarSlet
  3. Nyt og anderledes LO - fedt billede og et lækkert alfabet!

    SvarSlet
  4. Superfedt LO og lækkert papir:-)

    SvarSlet