torsdag den 23. januar 2014

Modum Protokol

Jeg har siden 1988 mødtes med en gruppe af de folk jeg arbejde sammen med 
i mit første job i Norge som ergoterapeut.
En flok herlige folk og siden den første gang har jeg ført vores protoknol
Dette er bog nr. 2, som nu over 25 år senere er skrevet ud




Her er et par af siderne fra INDEN jeg begyndte at scrappe


Et par fra starten af mit scrappe liv


og her fra senere igen


I 2012 var vi i Berlin for at fejre vores 25 års jubilæum


Og selvfølgelig en tur ved Muren


Og her de sidste sider i denne bog, hvor jeg har leget med GlimmerMist


Synes det passer så godt til disse herlige snebilleder.
Næste bog bliver et Simpel Stories album, 
som jeg synes passer så godt til denne slags "protokol"
Den får I at se når jeg bliver færdig med det næste referat

KH
STI

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn ting...jeg kan forestille mig at bogen (og du) er vældig populær til jeres møder...Tænk at du begyndte at scrappe i 1988...sejt !

    SvarSlet
  2. Rigtig dejlig bog med skønne minder... og ja vi udvikler os jo hen af vejen som scrappere...

    SvarSlet